Godmorgon sötisar!

Vad ska ni hitta på idag då? Själv tror jag att det blir att träffa lite trevligt folk, haha! Nejmen får se hur det blir. Sen runt 5 åker vi ---> S-tälje :) Kommer nog hem ganska sent ikväll men jaa. Vi hörs gullungar. Nu ska jag fixa iordning mig lite. Ser ut som ett troll typ.. Haha! Pusss!


Hej, skulle betyda om du ville läsa min nya novell blogg :)

kram <3

2012-02-22 | 19:31:21

Hej! Supersnygg blogg :D Vad har du gjort idag? hoppas du haft det bra i alla fall! kika gärna in på min blogg så hade jag blivit sjukt glad, kram på dig!!

2012-02-22 | 20:56:05

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-22 | 21:15:05

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-22 | 21:15:07

sv: Hej! :) Nej absolut inte, det är bara kul att du frågar haha!

Men jag har tagit bort mina halsmadlar, eftersom jag alltid hade halsfluss (4 ggr per år) Och så var dom så stora så fick svårt och andas när jag var aktiv osv. Nu efteråt kan jag äta bättre, gå lättare upp i vikt, har nästan aldrig ont i halsen, andas bättre när jag sover och sådär! :) Kram

2012-02-22 | 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback