KONSTÅKNING ♥

Dagen har iprincip bestått utav träning. Först sammanlagt 2,5 timmar träning i S-tälje. Och de må jag säga, fysen efter isträningen, den var jobbig. Haha men men, jag menar vi tränar ju för att blir starkare och smidigare konståkare. Då kan man ju inte "fjutt-träna". Det funkar inte riktigt så.. Nej men, det var faktiskt riktigt mysigt att springa i vårsolen, det gillas :) Men jaa, hoppas att ni har haft en bra helg och söndagskväll. Jag ska till skolan imorgon... :( Puss!


Tänkte bara tipsa om min nya tävling! :D

Hoppas du vill vara med:

http://adaras.se/2012/february/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-agata-legwe.html#comment

Kram<3

2012-02-26 | 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback