Ledsen tjej här asså..

Världen har gått under, typ. Jag hitter inte min kamerasladd :( Så nu kan jag inte ladda upp bilderna från igår/idag.. Jag ska leta så att jag kanske kan ladda upp dom imorgon. Föresten är det träning imorgon också. Dubbelträning. Och sen drar jag på party! Okej, iaf så fyller min kusin år så vi ska till henne ;)
Men nu till en helt annan sak. Jag har varit ganska bra på att uppdatera idag eller vad tycker ni? Har iaf gjort 4 inlägg idag. Vilket är ganska många jämfört med vanligt eller? :) Jag känner mig väldigt duktig haha ^^ Men jag önskar er en fortsatt trevlig lördagskväll och sen så uppdaterar jag kanske innan jag går och lägger mig eller så skriver jag imorgon efter träningen. Pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback