Mitt allt.

Tralalalala.. Tillbingade förmiddagen i ishallen. Riktigt trevligt att va med alla tjejer♥ Haha! Sen drog jag med Moa till Mölnbo, som jag skriv i inlägget nedan så var vi och sålde kakor och sånt på nån danssak. För att tjäna pengar till klasskassan ;) Inte världens roligaste sak att göra, med det är helt okej! :) Imorgon runt 8 åker jag och Moa till s-tälje och tränar. Är väl hemma igen vid halv 1 tror jag ;) Sen är det sån här allmänhetensåkning mellan 1 och 2 tror jag så jag ska väl pallra mig dit och åka lite också. Som det ser ut just nu iaf :) Jag hoppas att ni har haft en trevlig lördagskväll och att allt är bra med er! :) Puss och kram skumbanan♥
(ni får en såndär seriös bild)


varför går du på waldorf och inte freja???

2012-02-26 | 12:46:03

sv: fyllt år idag :)

2012-02-26 | 18:05:53

sv: hihi tack :D

2012-02-26 | 19:24:52

så söt du är :D

2012-02-28 | 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback