Seg dag.

Vet ni vad jag har gjort idag? -INGET. Dagen har iprincip bestått utav läsning, låtskrivning, musik i största allmänhet och foto. Fast det där var ju lite saker.. Men jag har bara varit hemma idag. Vilket suger, enligt mig. Men nu till det viktigaste: Jag har hittat min kamerasladd!! Jag är super lycklig just nu haha :D
Kommer bilder ifrån när jag fotade imorse och bilder från när Jossan var hos mig. Fast det kommer i ett annat inlägg. Jag tänkte att det blev "roligast" så, och inte så mycket på en och samma gång ;) Hihi, men måste kila nu snyggingar. Ska till stallet :) Puss och kram skumbanan♥


Låter som en skön dag ändå :)

2012-02-20 | 16:47:25

Hej! :) Jättefin blogg, hade blivit jätteglad om du hade tid över och ville kolla in min? :D Ha en bra dag, kram!!

2012-02-20 | 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback