Söta grabbar

Kom precis hem, förlåt för att jag inte la upp nån bild på dagens outfit kameran dog och jag hann inte ladda den.. Men ni får en webcam bild. Kvalitén s u g e r.

Svart kofta-Gina Tricot | Vitt linne-H&M | Cerise topp-Bik Bok | Svarta jeans (syns inte på bilden)-H&M

Haha träffade ett par trevliga grabbar ;) Nej men det gick bra att sälja och så. Dock förlora SSK med 2-3 till Malmö.. Surt.    Imorgon åker jag hemmifrån runt 7, skridskoskola är det som gäller ;) Men nu söta ni, ska jag äta lite innan jag går och soover :) Puss!


Några planer inför helgen? :)



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan, läsa och sedan registrera dig. Ett snabbt, enkelt & säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-24 | 23:32:56

Heejj! Har precis börjat blogga med en kompis och nu har vi kört igång en tävling där du kan vinna ett valfritt plagg för 3000 KRONOR!!!! Här är länken till inlägget!! http://livingourliifes.blogg.se/2012/february/tavling-valfritt-kladesplagg-fran-imagecolle.html#comment

Skiit fin blogg förresten!! :)) Kraam!

2012-02-25 | 12:10:01

Mm Moa, du blev allt lite fnittrig ;D Tjejerna sa det när du hade gått idag, att du blev så konstig och fnittrade en massa när grabbarna gick förbi.

Haha xD

2012-02-25 | 12:55:23

Älskar ditt hår!! :)

2012-03-01 | 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback