Ta hand om mig själv-dag

Efter att jag och Jossan vart nere och ätit lunch på sushi-stället i gnesta så blev Jossan väldigt sugen på att ta 2 till hål i öronen. Hon ringde sin mamma som sa att hon fick. Det kostar 150 kr och gissa vad?! Hon hade 149 kr!!!! F A I L. Men jaja, det var inte det här jag skulle berätta om igentligen.
När jag kom hem så kände jag mig sådär riktigt vintertrött.. Det här vädret tar kol på mig! Så jag plockade fram massa hud och hår saker och tog hand om mig själv. I typ 1,5 timme.. Jag har badat basut, haft fotbad, ansiksmask, inpackning i håret och massa sånt. Det var hur skönt som helst! Men nu ska jag nörda sims en stund. Puss!


åh vilken gullig blogg ! :)

Jag har frågestund på min blogg, ni kan fråga allt från kläder till resor, från åsikter till relationer mat osv, länkbyte kan vi ochså köra om du vill ! Hoppas du är gullig och frågar, Kram !

2012-02-18 | 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback