Tuggumi.

Jag är en sån där såkallad "nagelbitare". Inte direkt en stolt sådan om man ska säga så.. Jag har försökt slut gång på gång, lyckats men sen gjort nått som får mig att börja igen. Varför beättar jag det här för er? Jo, för jag är (förutom nagelbitare) extremt tuggummi beroende. Grejen är det att när jag slutar bita på naglarna, börjar jag tugga tuggummi, automatiskt (och tvärtom såklart) Men nu var det så att jag nyligen läste att många som är nagelbitare fungerar på samma sätt. De har gjorts en undersökning som visar att nagelbitare slutar bita när de tuggar tuggummi. Jag tyckte att det var rätt interessant om man säger så. Det är nog nått jag ska testa, att tugga mer och bita mindre. Nu ska jag ge mig fan på att sluta bita, en gång för alla! Fast jag måste nog till affären och köpa mer tuggummi. Mitt är slut.

(arkiv bild)


Sv; med mig är det bra! :)

2012-02-15 | 15:53:09

FRÅGA MINST 5 FRÅGOR OCH FÅ EN LÄNK!



http://moahsvantemark.blogg.se/2012/february/fragestund-1.html#comment



Ignorera denna kommentar ifall du inte gillar reklam. :)

2012-02-15 | 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback