Moa kommer snart jaoo!

Tja syggingar! Hoppas att ni har haft en bra start på dagen/förmiddag. Jag har haft träning. Drog med Moa till S-tälje runt 07.50 och var hemma igen vid 13.00 ungefär. Träningen bestod utav 1½ timmes isträning följt av 1 timmes barmark. Barmarken var faktiskt riktigt jobbig, men det var skönt. Har ju inte hårdtränat på en vecka ;) På isen lade jag och min tränare lite till på mitt program :) Lite steg, flygskär och ett hopp :) Det blev bra tycker jag, hihi! Shit.. På fredag eftermiddag bär det av mot Linköping, tävligdags alltså :) Tror att vi är 9 st som ska tävla. Själv är man ganska nervös, men hoppas att allt går bra. Men aa, det var det som jag hade tänkt att säga, bye♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback