Facebook sak :)

Ida Degerlund: Söt snäll tjej som jag inte känner så bra..
Matilda Andréason: Super söt tjej som jag inte har träffat så mycket :(
Victoria Johnson: Jätte rolig flicka som jag träffade på GRC :)
Ida Wolter: Superduper söt och rolig tjej som jag träffade på GRC
Matilda Stamm Pettersson: Rolig, lång, söt tjej som jag saknar :/
Johannes Bouvin Karlsson: Söt grabb som jag inte känner :/
Linus Gunnars: En kille som gick i min skola förrut. Haha, Lucifer ;)
Aurora Piotrowska: Super snygg tjej med en super snygg blogg :P
Ida Ilona Ahlström: Snäll tjej som jag har träffat för några år sedan ;)
Julia Ohlsson: En snäll tjej som jag inte har träffat på länge.. :)
Alexander Fougner: Haha, jaa. Gammal klasskamrat som är snäll ;)
Asta Bush: Grymt rolig och snygg tjej som jag vill träffa mer :)
Filippa Andersson: Bebis, en superduper rolig tjej som jag saknar ENORMT!
Andreas Leberger: En snäll grabb men jag känner inte dig så bra :/
Viktor Ehrström: En liten grabb i klassen över mig. Fett rolig ibland, men grymt jobbig när du petar på mig...
Joen Berg: Gick i min skola förrut, känner inte så väl men snäll:)
Michaela Blom: Grymt snygg tjej som jag inte träffat på länge :/
Elin Andersson: Rolig, snäll och söt brud jag träffa hos Jossan :)
Emma Ericsson: Grymt rolig tjjej asså! :P
Sanna Ljungberg: Super söt, lång tjej som jag inte träffat så mycket.. (:
Erika Grape: En tjej som är bra på konståkning och väldigt rolig :)
Vilma Alderbrant: As snäll tjej jag inte träffat på länge
Wilma Åkerström: Delade på Ross under Camelius Cup. Rolig och söt :)
Johanna Karlsson-Lindblom: LÅNG, super snygg och snäll tjej jag inte träffat på vääligt länge.. :(
Alexandra Ohlsson: Snäll söt och har inte träffas så mycket på sista tiden..
Annie Westergren: Känner inte så bra men snäll och söt.
David Marklind: Grymt söt och snäll grabb som jag vill träffa! :)
Sayuri Yukawa: Gick förrut i min klass, saknar dig.. :(
Mathilda Lundgren: En brud jag saknar jätte mycket! :(
Samuel Olsson: Inte träffat så jätte mycket men rolig och söt iaf :P
Josefina Gärling: Söt, snäll, rolig och allt!!!!
Sebastian Gustavsson: En kille jag inte känner men söt :)
Thea Mogestedt: Söt tjej jag träffade på GRC
Emelie Dumont: Söt och rolig tjej som jag lärde känna på GRC :)
Erica Fornander: Känner inte men jätte söt och snäll :)
Lina Bolmer: En tjej som jag har tappat kontakten med, men vi träffades på Hållsta för flera år sen :)
Josefine Högye: Saknad tjej med fin blogg! :)
Isac Norlin: Snäll, söt känner inte så bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback