Fixat en gästbloggare, gissa vem..?!

...min kompis Jojjo ska gästblogg under den här veckkan som jag är borta i fjällen :) Och sen komn jag på en sak, kanske jag ska ha 2 gästbloggare. Kanske, vi får se... Att Jojjo ska blogga är iallafall säkert ;)

Bror +familj kom ner med lillasyter. De har varit på Disney On Ice. Lillasyster var jätteglad över att komma hem, och föreställningen verkar ha varit jättebra. Alla var nöjda och glada. Haha.
Vi åker på morgonen i morgon klockan 7 (?) så jag hinner inte blogga mer innan jag åker. MEN om jag har tur kanske jag kan blogga nån dag uppe i fjällen, hoppas! Nu ska jag vara lite social med resten av familjen :) Kram!

bild från fjällen förra året :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback