Gästbloggar

Hejsan jojjo här igen, tänkte som sagt skriva lite om mig själv. Jag heter då Johanna men verkligen ALLA kallar mig jojjo. Det började med att mina bästavänner sa jojjo till mig och sedan i stallet så började min ridlärare säga det, så då vart det hela stallet som sa jojjo. hahax) Men skit samma. Jag är 17 år och har ett STORT intresse för hästar och mina djur. Jag verkligen älskar hästar och vet att det är något som jag kommer hålla på med i resten av mitt liv. Jag går nu på ett gymnasium och får då när jag gåt ut examen för hästskötare. Vilket är en början och sedan tänkte jag kanske gå på högskola. Det är så här att jag inte riktigt vet vad jag vill bli, så vi får väll se. Någonting med hästar iaf!:D

Här är iaf en bild på mig;



Nu har ni iaf en liten bild av vem jag är. Jag har ett par djur här hemma hos mig. Min katt Elvis som är 1 och 1/2 år typ. Haft honom sen han var en kattunge och jag verkligen älskar honom. Sedan har jag också mina 3 marsvin 2 hanar och en hona. Som heter Fluffy Helmer och Gullan<3 Dom älskar jag också sjukt mycket.
Jag rider på samma stall som moa, det stallet är lite anonymt så tänkte inte berätta så mycket om de. Rider lecion på mon och sedan har jag också praktik där en dag samt så brukar jag komma på helger och hjälpa till att mocka och allt stalljobb. Som är sjukt jobbigt, men är grymt kul och det är alltid kul att vara i stallet. :) I stallet så har jag typ en medryttarhäst. Är iaf en privat häst som jag rider på lecionen jag har. På helgerna ibland får jag också rida honom. Han är värdens bästa häst och jag älskar honom sjukt mycket med.<3

Mer vet jag inte vad jag ska säga mer om mig...men de är bara att fråga...;) Här är lite bilder;



 Jag och Elvis, min katt.

 min bebis<3

 En medryttar häst som jag hade ett tag sen. Men jag älskar bilden och henne och saknar henne, så hon fick vara med här:) <3

Jojjo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback