Josefina ♥

 Okej, jag skulle skriva ett inlägg om Josefina Den Fina då. Så nu kör vi.
Shit, vart ska jag börja då? Kan börja med första gången vi va. Jag var fett nervös, hade snackat lite på fb och sen så skulle vi träffas. När jag såg dig, var det första jag tänkte "Shit vilken fin tjej". Och det var du, du var mer än så. Sen cyklade vi till badet och allt bara flöt på, wonderful. Kommer du ihåg när vi sa att det kändes som att vi hade kännt varandra hur länge som hälst.. Jag kan snacka med dig om allt, verkligen allt. Du lyssnar, stöttar och kommer med idéer om hur jag ska göra för att lösa allt eller så får du mig att må bättre och det betyder så himmla mycket Jossan, fattaru?! Jag tror att det var i sommras nån gång då vi blev sådär riktigt bra kompisar. Kanske var det när vi åkte till grönan och när du tvingade upp mig i "Fritt Fall" eller "Extrem", eller när vi va med varandra flera dagar i rad och bara hade sådär sjuukt kul? Jag vet inte, men i sommras, då fick jag en j*vligt underbra människa till vän, och det var du Josefina.
Haha, kommer du ihåg när jag snackade på rövarspråket hemma hos dig och din lillasyster tycke att det var skit kul när jag sa "Isosabobelollola". Haha, jag skrattar utav minnet!
jag vet inte vad jag ska skriva mer, för du. Det går inte att beskriva dig med ord. Du är en ängel.
Jozz  ♥ Mozz
Mozz ♥  Jozz
Du  ♥ Jag

J A G    Ä L S K A R    D I G




Jag älskar dig nu & föralltid babe, hatar när du mår dåligt och jag gör allt för dig, mår du dåligt för jag oxå det!

älskar dig mer än mest! ♥♥♥

2012-01-25 | 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback