Min blogg kan ju inte vara roligare, ellerhur?

Nu kör vi på en hiss och en diss. Har inget bättre för mig..

I och för sig kanske inte man kan säga "veckans hiss och diss" men aja...

Jag börjar med dissenJag är typ sämst på att blogga och vet ni vad?!
Jag har inget att blogga om. Liksom skolan är alltid likadan, sen är det
stallet, träning eller plugg. Inte så kul för er att läsa om vad jag sitter och pluggar på... Men ska ju göra den där "dag 1, dag 2" osv. Jag måste komma
på nått kul att skriva om.. Förslag?

Nu till hissen: Jag måste faktiskt hissa musik. Hel knäpp sak men seriöst.
Jag överlever inte utan musik. Vad skulle jag göra om det inte fanns musik? Just nu spelas det musik i mina hörlurar på iPoden nästan hela tiden. Underbart med andra ord  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback