Dålig uppdatering

Haha, jag krev världens längsta och bästa inlägg närjag kom hem från Finland i Lördags men den råkade jag ta bort det -.-' och sen har jag inte orkat skriva ett nytt. Men nu ska det bloggas! Aa, kom hem från Finland i Lördags och så, det var hur bra som helst! Träffade släktingar och gick runt i Helsingfors på Trosdagen och sen åkte vi till Högholmen på  Fredagen. Och jaa, ni såg väl mina fina inlägg som kom upp under tiden? Men iallafall, så mådde jag inte så bra på Lördagskvällen men träffade Moa på Söndagen och hade kul.. ;) I Måndags åkte jag med natalie, bella, miranda, hanna, mikaela och kristina till Långsjön och tältade. Så jävla grymt! Vi badade, grillade (vi var fett duktiga) och snackade massa. Aa, allt var bra. Sen när jag kom hem igår och åkte med mamma, syster, bror +familj till Trosa, åt lunch och hade det bra i solen. Nu ska jag nog gå ut i solen. LOVE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback