Haha FAIL

FÖRST MÅSTE JAG BARA BERÄTTA ATT JAG TROR ATT APPEN FUNGERAR!!! Jippe!!! Jag är så dålig, lovar att jag ska lägga upp bilder och sen så sitter jag inte ens vid datan... Skäms Moa. Jaja, det kommer, jag tänkte fixa några tidsinställda inägg som kommer upp under kommande vecka då jag åker bort till hemlig plats.. Nej jag skoja bara det är ett top secret högkvarter för unga spioner. Så, nu vet ni var jag håller hus ^^ Nej men iaf, idag trodde jag att det skulle bli värsta soliga vädret, så men kunde sola och bada och så.. BLEV DET DET ELLER!? -Nej. Aja har vart nere i byn men la familja och fixat saker. Härligt, förutom att jag har skrapat upp banet och så.. Och det försöke jag fota men det gick inte så bra.. Jag ska fortsätta packa mina top secret-saker, kram
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback