Några favoriter ♥

Som några kanske vet, så älskar jag att läsa. Därför beslutade jag också att lägga upp några utav mina favoritböcker, utöver dessa gillar jag också Hungerspelen-trilogin. Men de böckerna är ju rätt så "kända" så jag valde att in lägga upp dem.
De här böckerna är del 1 & 2 i en trilogi: Det är Cirkeln & Eld, de handlar om en liten stad där det bor häxor och sen ska de typ "rädda världen". Böckerna är skrivna utav Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfengren. Jag tycker att böckerna är väldigt bra, de är lättlästa och ja, man kommer lätt in i böckerna. Jag rekommenderar de här böckerna varmt.
 
Nästa serie böcker är så hääär bra, i alla fall om man är som mig och älskar deckare. Böckerna är skriva av Mons Kallantoft och handlar om Malin Fors på Linköpings polisen och jaa...där händer det saker. Serien är i fem delar som heter Midvinterblod, Sommardöden, Höstoffer, Vårlik & Den femte årstiden. Läsvärda, helt klart!
 
 Sista BOKEN, är skriven av Jo Nesbø och heter Pansarhjärta. Utav alla Jo Nesbø's böcker är denna min absoluta favorit. Den är välskriven och man bokstavligt talat sugs in i den. Läs, läs, läs!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback