Sanningar om mig

  • Jag är väldigt, väldigt mörkrädd.
  • Jag är himla feg, men när jag är med fega/rädda människor "spelar" jag modig..
  • I'm a ginger!
  • Jag har ridit/hållt på med hästar i snart 9 år.
  • När jag kollar på tv tittar jag oftast på deckare, eller tjaa..alltid.
  • Jag är 1.60,6 cm lång
  • Jag litar inte på någon, förutom min mamma.
  • Och hon är den en av de få som jag verkligen kan prata om vad som helst med.
  • Music is my f**king life
  • Jag har inte gått till frisören på 3 år, dock har jag klippt topparna själv ibland (2 ggr..).
  • Min stösta rädsla är döden
  • Moa är min bästa vän.
  • Jag har varit pojk-flicka, "emo", punkare, fjortis och "vanlig" som jag är nu.
  • Jag tycker att Josh Hutcherson är sjukt snygg.
  • Jag är 20 år yngre än min bror och 10 år yngre än min äldre syster.
  • Jag är super snål, ibland.
  • En del klassar mig som bortskämd.
  • Jag vill(/ska) åka utomlands flera gånger i år.
  • Jag har mycket prestationsångest.
  • Jag har börjat gråta flera gånger när vi fått tillbaka prov i skolan för att jag har fått ett C (vg).
  • Jag vill verkligen flytta.
  • Jag älskar min klass♥

            Ni måsta förstå att jag skämms rejält över de här bilderna, iaf egopixen...

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback