Cinderella

hejj, kollar på kryssningar just nu.
tänkte åka med farmor och en kompis och allt funkar oså, eller jag och farmor ska dirkutera mer sen när hon kommer hem från jobbet.
fast vet inte vem jag ska ta med ännu^^
hähähä, så kan det gå..
men frågar väl någon när jag vet säkert att det går,
det var ju liksom kanpanjpris så varför inte passa på liksom?
vaknade runt 11 idag igen, Moa åker hem halv 3... å nei :(
har spenderat min tid med henne sedan fredags, kommer kännas tomt, men hon spenderar ju hela sommaren här så vi ses ju mer (y)
btw, så skaffade vi en blogg tsm idag, kika gärna in HÄÄÄÄR, HÄÄÄR och HÄÄÄR så kommer ni till den.
(TILLFÄLLIG DESIGN FRÅN DESIGNADINBLOGG.SE)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback