Jag är så himla glad!

Jag vet inte, förrut skrev jag ju att jag varit såkallat "deprimerad" under våren. Inte deprimerad som i att jag har skärt mig eller nått sånt. Bara att jag har hela tiden sagt "jag orkar inte!" till iprincip allting. Men nu idag har jag liksom kännt mig glad. Jag har gjort massa super saker idag, typ. Det känns som att allting håller på att vända nu, det är så skönt! Och sen idag var jag ju i stallet idag. DET GICK SÅ HÄÄR BRA! om vi nu struntar i alla gånger han bocka i galoppen.. ;) Sen hoppade jag också. Och det kanske låter lite konstigt att säga att jag hoppade om om det vore värdens grej. Men om man inte räknar med en liten tvling jag var med i i höstas så har jag inte hoppat på drygt ett år. Haha jag känner mig som världens nybörjare... Men aja, det gick super i alla fall :D Men nu måste jag plugga, see ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback