New Moon

hej, skulle bloggar tidigare idag men glömde faktiskt bort det helt... Men vid tre tiden idag kom Moa hem till mig och sen typ vid 16, 16.30 gick vi och åt pizza för jag var vrålhungrig, hähähä! efter det gick vi och köpte popcorn, läsk, BJ och hyrde film :3 världens pinsammaste sak hände, men det är bara se glad ut och hoppas att det glöms bort :$ aja iaf, Moa sover här och just nu kollar vi på New Moon och för ett tag sedan kollade vi på filmen vi hyrde men vi stängde av den för vi hängde inte med, äsch dä, inte tröga alls :') JAG OCH MOA ÄR YATZY-NÖRDAR, sä vi har spelat det typ 10 gånger? :F men nu ska jag fortsätta kolla på filmen så nu ska jag dra! kram Jossan<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback