-1

Tralalalala! Jag har brist på energi.. Eller ne, snarare tvärt om :) Är helt hyper.
Bästa skoldagen på länge, eller nej inte alls egntligen.. Äsch. Det här inlägget blev helt konstigt, inte alls bra. Jag börjar om..


Hej min söta läsare♥ Vad har ni gjort idag? Skolan var helt okej idag :) Va mest med Ami och Moa, fast med Vixon och Kevin också ;) Hade lite redovisningar, svanska, idrott, typ det ;) vet ni hur svårt det är att göra nått seriöst inlägg eller?! Just nu, sitter jag och lyssnar på musik, läser lite bloggar och typ sånt. Funderar på hur jag ska göra på söndag, vill ju liksom kolla på de andra som tävla men hinner inte det om jag ska träna.. :( Beslutsångest.se...
 Men nu måste jag dra, puss!


Hej du!

Kan inte du ha en videoblogg, när du visar dina konståknings grejer? :) Skulle vara jätte kul att se!

2012-03-02 | 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback