Dagen börjar gå mot sitt slut..

och jag ligger i sängen och hostar sönder, som vanligt nu mera. Sen har jag också -gud vet hur- lyckats "spräcka" ännu ett muskelfäste (senast var ju i höften i höstas, remember?). Men nu vid revbenen, typ vid sloeplexus ni vet? ;) Antagligen har jag hostat och hostat och nu är det trasigt :( Vet ni vad dom gör mot spräckna muskelfästen?! Justdet -nada, inget, nothing.. Kanske får man en övning som man ska göra men vad ska jag göra nu, när jag inte ens får träna? Blää på att vara sjuk.
Men till en annan sak, jag tänkte göra om kategorierna, har så himla många just nu så tar nog bort några och så.. Kraam!


Sv: Men ja, det är klart du får ha så :)

2012-03-16 | 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback