Livet är allt underbart.

Jag vet inte varför, har bara vart så himmla glad idag. Hela dagen :D Vaknade imorse -var super glad, gick upp fett tidigt och bara chilla. Var i skolan -glad hela tiden, var ju med alla grymma kompisar! Träningen -som nog var bäst utav allt, även fast det var jobbigt ;) Vi hade sånt här test på massa saker. Hur länge man kunde stå i plankan, göra armhävningar osv. :) Och sen också skulle vi mäta hur mycket vi hade kvar i splitt, spagat och "båten" Trallala! Hade bara 4,5 cm på splitten, så nästa gång vi mäter, då fan ska jag ner! :D Och hade 0 på allt annat då ;)

Hoppas att ni har haft en super dag! Jag väntar med spänning på var som kommer hända imorgon.. PUSS!


Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg, vad har du att förlora! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-07 | 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback