Min dag idag.

Tjenare snyggingar! Okeej, har vart hemma i typ en timme nu. Men i alla fall, dagen har bestått utav massa skola, typ. Hade datakunskap, bild, musik, träslöjd och såå.. haha musiken är ett skämt. Drog sen hem med syster och åt pankakor, haha ;) Sen till Södertälje, test dags. Orkar ine skriva så nogrannt. Men det gick åt helvete. Lalalalaaa :) Nej men jag sabba allt, bara för att jag var nervös.. Irriterande? -JA! Men jaja, måste säga grattis till Moa som klarade sina test och nu är B-åkare och till alla andra som klarade sina test! :D Men nu sötnosar, ska jag titta lite på tv innan jag ska sova :) Pusss!


fin blogg!

allt bra hörru? :)

2012-03-02 | 16:11:54

svar: jo allt är bara fin fint, hur är det själv? :)

2012-03-02 | 16:45:14

ojj nu skrev jag hur är det med dig 2 ggr, hihi :)

2012-03-02 | 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback