Tränat

Igår var det ju KM (klubbmästerskap), haha gick super dåligt men aa.. Fast jag ska inte klaga, har man vart borta från träningen i 2 veckor (snyft :() så kan man ju inte räkna med att allt går super. Ellerhur? Men ja ni.. AZUM att vara på isen igen i alla fall♥ Sen var det träning idag, gick helt okej ;) Yes... Men jag ska kanske plugga lite nu, om orkar. Annars struntar jag i det, jag pallar nog inte :) Haha! Men här får ni en bild från KM som en tog då :D Kraam:love:


SV: Superkul att du är med! lycka till!

TACKAR <3



va gärna med på mina andra tävlingar, va gärna med på den tävlingen jag la upp idag? där man vinner ett valfritt smycke från smyckenby. du hittar inlägget längst upp (andra inlägget) KRAM!!! ;))))

2012-03-25 | 21:16:24

Moa kan du lägga upp en video när du sjunger ??? :D

2012-03-26 | 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback