Massa plugg & annat

Heeeey kompisar! How are you guys? Allt bra med mig, faktiskt. Har varit rätt "deppig" ett tag. Eller ja, faktiskt har jag varit lite off hela den här våren. Har inte pluggat så mycket som jag hade kunat. Har fått C på prov som jag vet att jag kan betydligt mycket bättre. Har ätit massa godis (typ varje dag, hehe...), suttit vid datan hela natten/kvällen och massa annat. Det suger. Men aja, jag känner mig bättre nu, som att jag är påväg upp nu igen ;) Nästa år ska jag ge allt i skolan och på träning (fast det gör jag ju nu också). Plugga stenhårt för att jag kan få A i alla ämnen. Vilket jag är rätt nära till nu, men det är nästa år allting gäller. Speciellt nästa vårtermin.
Men nu har väl ni tröttat ut er med att läsa all den här tråkiga texten.. Själv ska man plugga. har prov i svenska nu på fredag.. Har btw massa prov och sådant nu innan sommarlovet. Bye!


Saknar dig också Moa !!! <3

2012-05-31 | 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback