Fml, seriöst.

Jag har alltid ogillat uttrycket fml, har alltid tyckt att det är så himla töntigt. Men nu tar jag faktiskt nästan tillbaka det, nästan. Idag är en sån där dag när jag bara vill skrika, kasta saker och blir sur på allt och alla -och nej jag har inte pms. Nej det är min rygg som får mig att må såhär. Jag gjorde en sak på träningen och var antagligen stel och kall i ryggen så jag fick äckligt ont i den. Förra gången det hände (för en vecka sen) kunde jag knappt andas, gå, stå, ligga ner osv. Men det gick över efter en natt så jag borde vara bra imorgon :) Sen gick väl träningen bra, stod alla hopp och så. Vi åkte program och övade sånt. Sen barmark som också gick bra, hehe ;) Men iaf, nu ska jag äta lunch och så. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback