Basic 1, Fri 2. CHECK!

Hihi, är så glad! Pappa kom och hämtade mig efter skolan och så åkte vi upp till träningen, fast det var ju inte träning idag. Det var test... Hehe kom dit lite sent så jag värmde upp lite småstressad men jag hann i tid i alla fall :) Först Basic 1 då... Åh var så nervös, eller egentligen inte tror jag, det enda jag tänkte på var väl att åkte långsamt och göra allt ordentligt (jag brukar åka allt fö snabbt) och det gick faktiskt himla bra. Och sen när domaren säger att man är godkänd, vilken lycka! Sen väntade jag ett tag och sen fick jag kliva på isen igen och värma upp till Fri 2. Det gick väl helt okej men gissa om jag var nervös när vi skulle visa upp... Haha. Men allt gick faktiskt bra och jag åkte därifrån med ett stoooort leende :D Grattis till mig själv och ett stort grattis till alla andra i klubben som klrade sina tester (många testade 2-3 test och jag tror att alla klarade minst 1!) och ett extra grattis till våra tre nya tävlingsåkare :D Idag har varit en bra dag, nu ska jag dricka te och plugga till engelskaprovet.. Kram 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback