Musikal

Ja, var ju på musikal igår. Mamma hade bokat biljetterna redan i våras men detta var den tidigaste föreställningen vi kunde se..allt annat var liksom slutsålt. Men iaf åkte vi inte till Stockholm efter träningen och så såg vi Jesus Christ Superstar, med Ola Salo som Jesus. Det var väldigt bra, verkligen. De hade gjort den med ett "rock-tema", eller vad man nu säger. Jesus 12 lärojungar var rockiga, tuffa och stenhårda grabbar. Det passade dem väldigt bra. Jag var ju på Romeo & Julia i våras (tror jag?) och då såg vi ju även den på Göta Lejon. Men jag vet helt ärligt inte om det finns biljetter kvar men om det finns (för jag hörde att de skulle släppa flera?) så rekommenderar jag verkligen den här, se den! I löve it ♥
Nu ska jag fixa naglarna tror jag, hehe. Kram

Fin blogg! :) Kika gärna in min blogg!

2012-10-01 | 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback