Helgen

Går och lägger mig strax men tänkte bara berätta om helgen som har gått. Så, i fredags gick jag till pappa och sova där, på lördagen gjorde jag ingenting speciellt utan jag gjorde lite läxor, umgicks med familjen, kollade på gossip girl, ja ni fattar. Sen på söndagen sov jag ganska länge (för att vara jag) och vaknade inte förrän vid halv 10, då läste jag klart min bok och sedan packade jag i ordning och sen drog jag till mamma, där fixade jag cykeln och mötte upp bästis-Moa, vi köpte vindruvor, jordgubbar och nutte och cyklade ganska långt tills vi kom till en fin glänta där vi satt och myste, åt och flummade söder i några timmar innan vi begav oss hem igen. Moa var kvar hos mig ett tag och när hon hade gått så duschade jag och allt det där. Sen efter det så har jag inte gjort något speciellt. Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback