Allting är helt nytt

Ojojoj, vad hände här? Nu har en helt nu header, design och stilmall kommit till bloggen. Allting är helt nytt! Känns lite konsigt att titta på bloggen fortfarande men jag vänjer mig nog, designen har jag nog haft i flera månader och stilmallen har jag nog haft sen jag började blogga. Men jag behöver en ny nu flr jag har tröttnat rejält på en förra, så ja, det här är det nya. Ganska mycket vitt, men det blev ganska bra tycker jag. Vad tycker ni? Jag skulle verkligen bli jätte glad om ni skulle lämna en kommentar om vad ni tycker, tack på förhand! Men nu ska jag sätta mig och äta, kram


snygg header :)

2013-02-06 | 17:59:01

Shiit var fiin header :*

2013-02-06 | 17:59:49

Den var jätte fin vännen :) Älskar din blogg btw!

2013-02-06 | 19:04:04

Åh! super fin! Saknar dig finis, hoppas vi ses i fjällen nästa år haha :)

2013-02-06 | 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback