God morgon

God morgon, jag sitter hemma...igen. Jagfårtypdamförjagkaninteträna. I alla fall, så vaknade jag runt halv åtta, kollade febern och insåg att jag fortfarande har feber så jag kunde inte gå till skolan. Men jag hoppas verkligen att jag kan gå dit imorgon, hoppas hoppas hoppas! Jaja, på bilderna ovan ser ni min frukost, så himla gott. När jag gick upp imorse och tänkte göra frulle så såg jag att mamma hade gjort smoohite så då fortsatte jag resten av frukosten med samma tema, haha :) Dock hade vi inte så många olika frukter och bär hemma men det gick bra endå :)
 
Jag har ingen aning om hur denna dag kommer se ut men kommer jag på något mer att skriva så uppdaterar jag då, kram.

Åh mums:D

2013-03-03 | 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback