Lycka och stress omlott

Just nu har jag väldigt svårt att fokusera, sover dåligt, äter dåligt, tränar dåligt och är jämn stressad. Men samtidigt är jag så himla lycklig och glad. Det är massor utav konstiga tankar som trasslar ihop sig i mitt huvud som jag aldrig hinner reda ut. All glädje kommer nog ifrån att tävlingen gick bra, jag har världens bästa vän och världens bästa vänner och familj, att jag har massa kul saker planerat inför det här året och kanske för att jag går ut grundskolan i sommar, och ska få bli stor. Men det är där som all rädsla och stress kommer in, nationellaprov, krav, gymnasieval, tävlingar, killar, sommarlov, ja, allt sressar mig nu. Bara tanken på att det är drygt fem månader kvar utan grundskolan skrämmer mig. Och så fort man säger att man är orolig säger alla "men Moa, du har ju så bra betyg, du behöver inte oroa dig alls." Det är ren jävla bullshit, seriöst. Jag är livrädd och jätte glad. Peace out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback