Godkväll pepole


Sitter och kollar på en skit läskig sak, så jag tänkte ta en break sådär och blogga lite. Igår köpte jag iaf ljusstakarna, fotoramarna, byrån, från kollaget jag gjorde förrut. Dock hittade jag inte de två andra sakerna vilket var fett surt. Idag då? Jo, först var det ju träning som gick helt okej, om man bortser från dubbel toelopparna som blev floppar allihopa, haha :( Sen så kom jag hem, åt lunch osv. och sen så gjorde jag något som jag inte har gjort på väldigt länge -jag åkte ut till stallet! Träffade en kompis där och sen red vi ut, så himla kul :D Jag har verkligen saknat ridningen enormt mycket och jag ska verkligen försöka rida mer i vår. Sen så kom jag i alla fall hem, åt middag och sånt, har egentligen inte gjort något speciellt förutom att plugga lite, datan och städat lite på rummet. Ja, det var det jag hade att berätta, kram.

Hej, har frågestund på bloggen skulle va jätte kul om du ville slänga in några frågor kram! :) http://cenedralundblad.myshowroom.se/2013/01/27/fragestund/#comment

2013-01-28 | 00:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback