Min kväll

Hej hej, just nu är klockan halv tolv, jag är astrött, men uppdaterar ändå. På väg hem från Ikea köpte vi med oss godis och det nya nummret av VR, och när vi kom hem var klockan nästan halv sju så vi packade ihop oss (och jag hann fota de två bilder som kommer lite längre ner) och sen åkte vi till några vänner och åt en sjukt god trerätters middag! Och ja, där var vi kvar hela kvällen sen, det var så himla mysigt :) Och nu kom vi i alla fall precis kommit hem och jag har ingen aning om hur jag ska komma upp till träningen klockan 07:00 imorgon... Vi får se hur det går, haha! Kram

Tänkte bara tipsa om min nya tävling, var gärna med! :D
http://adaras.se/2013/january/vinn-en-glammig-vaska-fran-sofia-moore.html#comment

2013-01-27 | 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback