Sammanfattning av Thailand-resan

Först så åkte vi ner till Phuket, Kamala. Där bodde vi på ett hotell(/lägenhet-liknande) med pool, en liten bit från stranden. Där bodde vi i en vecka och firade alltså julafton där.
 
Sen kom min bror och hans familj ner till Phuket, och vi åkte till nästa hotell som låg vid nästa strand -Surin Beach. Där var vi över nyår men då åkte vi två stränder bort, till Patong. Där hölls en sjukt stor fest och vi kom inte hem förrens sent på natten (/morgonen ;) ). På det här hotellt bodde vi i tre dagar, innan vi reste vidare.
 
På väg mot nästa ställe stannade vi på Phi Phi Island för lunch!
 
Nästa stopp: Koh Lanta! Här har vi inte fotat så mycket men vi var iaf på snorklings- och dyktur, åt goooda efterrätter, jag fick solsting, och någon sorts halsfluss osv...
 
Efter en vecka på Koh Lanta åkte vi vidare, till Koh Panang. Vi bodde med vääääärldens finaste utsikt över havet och jag fotade massor! Efter en vecka med bad och sol skiljdes vi åt, jag, mamma och Miranda åkte tillbaka till Phuket stad för att chilla de sista dagarna medans de andra åkte till en annan ö.
Sista stoppet blev i Phuket Town, vi bodde mitt i storstaden i ett höghus med pool :) I tre dagar bodde vi här innan vi åkte hem till Sverige igen...
 
-I en månad har jag åkt runt i Thailand och sett massor! Jag kan inte ens förklara hur mycket jag har behövt den här resan, bara kunna rensa tankarna, starta det nya året på bästa sätt för att sedan komma tillbaka, göra en come back, satsa fullt på skolan, höja betygen, bearbeta allting som hände förra året för att sedan lägga det bakom mig.
Tack för att jag fick en underbar resa!♥

Vilken härlig blogg du har gumman! :)

Jag har en nystartad tävling. Skulle va kul om du deltog i den, de är superenkelt och du har stor chans att vinna. Checka gärna in: http://www.nattstad.se/Dina?id=6383101

2013-01-19 | 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback