Varför jag slutar blogga

Eller jaa, en paus i alla fall.
Jag kan börja med att säga att jag har mått riktigt dåligt den här våren. Jag har gått ner 2-3 kg och det är inte för att jag har tränat direkt... Jag har slutat ätit, först i skolan och sedan hemma. Jag har fått ånget och kväljningar så fort jag ens har tänkt eller sett en bild på mat (och jag får det även nu när jag skriver). Jag har gjort några riktigt jobbiga/pinsamma/extremt dumma saker de senaste månaderna och jag kan egentligen inte föklara varför jag gjorde dem, utan det bara blev så. Och så igår så gjorde jag något igen, men så blev det i alla fall. Men den här gången orkade jag inte skaka av mig det på en gång. Så, jag kommer ta en liten paus. Försöka vara ute och röra på mig, umgås med familjen, vara med kompisar och sluta tillbringa alla mina vakna timmar framför datorn/iphonen.
Så, det var det. Jag kommer ta en paus. Men för att vara helt ärlig så har jag redan ett antal gånger tänkt "åh, jag måste fota det där så jag kan lägga upp på bloggen" och sedan fått påminna mig om att jag inte ska blogga just nu. Kram
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback