Saker ni kanske inte visste om mig!

Det känns som att alla håller på med Bekännerlser eller Sanningar Om Mig, eller vad de nu heter. Haha so i'll follow the stream. Här kommer 7 saker ni kanske inte visste om mig!

♥ Jag är en ganska osäker person, men jag spelar alltid tuff.
♥ Jag har ridit/hållit på med hästar sedan jag var 5 år, nu har jag haft ett uppehåll i ca ett halvår and it's killing me...
♥ För det mesta är jag helt galen och flummar runt som en liten groda.
♥ Jag har 2 C:n, i historia och engelska. Haha jag hatar det så mycket :(
♥ Jag har/har haft komplex över varenda liten kroppsdel på min kropp.
♥ Min mamma är den ända som jag kan prata om allt med.
♥ Idag var första gången på säkert två år som jag klippte mitt hår ordentligt. Senast jag klippte mig annars var ca 1,5 cm i sommras.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback