Träningsdag

Tja tja blogggeeen. Nej men hej, typ. Känns som att jag skulle kunna skriva ett väldigt rörigt inlägg idag för jag har alldeles för många tankar som snurrar men jag ska försöka göra det så enkelt som möjligt.
Hade träning efter skolan som vanligt efter skolan, vi åkte mest våra program och övade på allting som hör till. Det är ju tävling på söndag och jag är redan nervös, haha. Träningen gick i alla fall åt helvete, allting gick super dåligt så det var lite tråkigt. Dock har jag hört att om det går dåligt på träningen innan tävling så kommer tävlingen att gå bra så nu hoppas jag på det bästa. Dock är det första tävlingen med det nya programmet så det kan ju gå lite hur som helst. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback