Favoritappar

1. Blogg.se-appen: Den har varit riktigt dålig ett tag men den senaste uppdateringen uppskattar jag verkligen! Det finns en massa nya funktioner och allt är stilrent och snyggt!   2. Snapchat: Jag ääälskar snapchat och jag har ingen aning om varför... Nej men jag skickar säkert runt 50 snaps på en dag, minst! Bästa tidsfördrivet!   3. Fotor: En utav de bästa redigeringsapparna som är gratis, helt klart!   4. Instagram: Jag känner nästan att jag måste ha med det i detta inägg för Vad är ett "favoritappar-inlägg" utan Instagram? Denna app är utan tvekan en utav de bästa som någonsin skapats, enligt mig.   5. SchoolSoft: Egentligen är detta inte en app men jag känner att jag måste ha med den också eftersom att jag använder den konstant. På SchoolSoft ligger alla i pricip alla våra lektionsplaneringar, läxor, prov, allmäna vilktiga saker, ja, allt ligger här. Det är sjukt smidigt! 

Hittar inte "fotor" :((

2013-09-15 | 14:11:48

SV; Åh tack så mycket, vad glad jag blir!:D

2013-09-15 | 17:19:22

Fin blogg!

Sv: nej det gör inte jag heller haha :)

2013-09-15 | 18:40:23

Sv: Ja eller hur :)

2013-09-15 | 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback