Ny design | Gårdagen

Jag har ju funderat på att göra om min design ett tag, det har varit några saker som jag har velat göra om men det har aldrig blivit av. Men så tänkte jag igår att jag skulle sätta mig en stud med det och sagt och gjort. Men sedan gjorde jag något riktigt dumt, jag återställde hela min stilmall. Jag blev helt förskräckt och jag vet att det kommer ta ungefär en vecka för min att kunna fixa tillbaka som det var förut. Så jag fick panik och jag visste inte vad jag skulle göra. Efter att ha legat och tyckt synd om mig själv ett tag så ringde Pim och jag gick ut med henne ett tag, och kom hem runt 2.
När jag vaknade i morse kom jag iaf på att jag hade sparat min stilmall som ett dokument så då kunde jag fixa tillbaka till som det var förrut. Åh, den lyckan haha! Och sedan spenderades förmiddagen åt att göra lite ändringar i designen så ny är det nytt :) Jag är supernöjd fast det är lite saker kvar men jag kan ju inte låta boggen stå låst alltför länge.
Jag hoppas att ni hade en bra dag igår och att ni får en toppen lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback