16

 ATM
Hej hej bloggisen. Har haft fullt upp den här veckan så jag har inte uppdaterat något tyvärr (*host*skulle vara enklare om blogg.se-appen fungerade). Jag har i alla fall varit i Stockholm, sovit över på skolan, haft träningar och pluggat.
Det var så himla mysigt imorse när mami och Miranda kom in och väckte mig, de sjöng, hade bakat scones och hade med sig presenter. Så det blev en snabb frukost-på-sängen-frukost innan jag åkte iväg till skolan. Först har bara två lektioner på fredagar och det är såå skönt! Efter skolan hade jag utvecklingsamtal och efter det åkte vi ut till stallet en snabbis och sen hem. Jag ska antagligen träffa kompisar lite senare så det blir kul. Kram :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback