Super låg uppdatering

Men gud! Jag har inte uppdaterat på ett dygn typ! Fyskäms Moa..
Alltså, jag hann inte igår kväll för jag var hemma från stallet klockan nio och sen skulle jag duscha och äte middag, om man nu kan kalla det för det xd
Imorse hann jag inte heller för att jag skulle till skolan.. Det kommer antagligen inte bli något inlägg på morgonen då jag ska till skolan klockan 07.50 :/ Och jag orkar inte gå upp så tidigt, hihi ^^
Men nu till idag. Jag hade först upprop i skolan och det är inget speciellt med det, men egentiligen skulle jag komma hem från skolan typ 12? Men eftersom att jag var med Amanda och Viktor så kom jag hem typ klockan två. Och tåget gick klockan 15.22 så det var ingen idé att sätta mig och blogga :) Träningen gick bra, vi hoppade mest och lite steg :)
-Bild från när jag och Jojjo fottade-


Bye Bye ♥


Hur gick det på ridningen i måndags?? du kan skicka svaret på pm på fb;)<33

2011-08-24 | 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback