Engelskaprov, trevligt...

Vi fick tillbaka våra engelskaprov idag alltså. Det finns en sak som var bra och en sak som var dålig med det hela. Vi kan börja med det som var bra... Jag hade högst poäng i klassen (!), fast jag fick ett C så det var ju i och för sig intte så bra endå, men men. Och det dåliga var att jag slog vad med en kille imin klass om vem som skulle ha högst poäng, han trodda att jag skulle ha högra och jag trodde tvärt om efterom att han är skit bra på engelska.. Men oturligt nog för mig så förlorade jag ju.. Och det jobbiga var att jag fick 76 poäng och han fick 75.5... Fatta vad drygt! Så jag förlorade 2 spänn. Det är mycket, för mig som är sådär riktigt snål... Hmm btw så tog jag och Moa som vanlig buss/tåg till träningen och träningen gick helt klart riktigt dåligt! Haha mina dubbelögel asså, dom ska jag inte ens tala om. Skämms nästan ju... Men vi tränade till julshowen och det gick väl sådär. Men inte så mycket mer att berätta förutom att vi har historiaprov på Tisdag.. Jag kommer faila helt men jag ska plugga lite nu faktiskt. See ya!♥

Föresten, en kommentar skadar inte ;)


sötnos!

2011-11-16 | 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback