Fotografering!

Duktig som jag är lyckas jag försova mig rejält denna måndagsmorgon. Anleding? -Jag satt uppe hela natten (ne men till kanske 12?) och skrev en redovisning, som jag trodde var till idag men som var till imorgon..
Iallafall lyckas jag bli klar till 07.50 och jag pallrade mig -helt ofixad!- till skolan. Hela morgonperioden, 1 timme och 45 minuter, var vi ute och gick! I regnet.. Men vi kom tillbaka, blöta och trötta. Dagen fortsatte med regn, regn och regn men faktiskt famåt eftermiddagen blev det mer och mer sol ;)
Jag och Moa tog tåget till S-telje och sen buss till Scaniarinken där vi hade fotografering. Jag tror inte att jag blev så bra men bilderna kommer iallafall upp på bloggen när jag får dom :)

Imorgon är det träning och på Onsdag blire stallet med Moa, Torsdag-träning och Fredag-LEDIG! Eller ja, ingen aktivitet men då måste jag väl plugga... Men men, vad gör man inte för att få bra betyg?


Puss Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback