Dagen men stort D

Gissa om jag blev glad när jag loggade in och såg statisktien! Jag hade besöksrekord igår! Jag blev så häääär glad ska ni veta :D Jag har ju inte nån stor blogg, men igår hade jag över 150 unika besökare! Tack så himla mycket!

Dagen i backen, awesome är det enda som kan beskriva dagen :) Vi åkte till några nya backar som ligger mycket närmre och det var sjukt bra backar må jag säga! Det fanns en barnbacke till lillasyster och brorssonen och sen fanns det en svart/röd backe som var underbar att åka i. Värsta stupet i början av den, haha! Men det vara bara att ta ett djupt andetag och sen köra ;) Typ stötlopp.. Sen har vi beslutat att stanna en dag till. Vi ringde till bockningssaken och kollade om vi kunde det och ja, det kunde vi :D Jag är ju en sån här som hatar vinter och snö. Men med det här vädret. Stålande sol och vindstilla. Barabababa, I'm lovin' it :) Men nu ska jag gå och vara social med min familj, glad påsk igen! :D Hoppas att allt är bra med er, kram


stort lycka till! :D

2012-04-07 | 21:39:54

btw, jag har också hållt på med konståkning en gång i tiden men nu är jag bara dommare.. ^^

2012-04-07 | 21:40:31

hejsan sötnos!

Du är ju med i min tävling om ett valfritt smycke och jag ville bara åter igen önska dig lycka till och också påminna dig om mina andra två tävlingar som du hittar här http://cjssong.se/2012/february/tavling-skal-hos-mirablingse.html och här http://cjssong.se/2012/february/tavling-objektiv-mugg-fran-runnsse.html



stort lycka till om du vill vara med där med! :D

xx Cajsa

2012-04-07 | 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback