Vakna, plugga, äta, plugga, skola (plugga), träning, äta, blogga, plugga, sova

Ni var duktiga om ni läste hela rubriken. Det var kort om min dag iaf.. De tre första "plugga" var till engelska-provet vi hade idag.. Jag vet inte hur det gick, antingen gick det skit bra.. eller så går det skit dåligt. Vi får se, får tillbaka provet efter lovet. Och på tal om lov, sista dagen i skolan idag. Typ. Imorgon åker 7an, 8an och 9an till Kristofferskolan i Sthlm så ingen skola imorgon då.. Sen på Torsdag har vi nån slags avslutning, halvdag bara. Super skönt.

Håller på att fundera, haha.. Vi ska åka bort på Torsdag kväll. Men då missar jag näst sista träningen.. Åhh, jag vill inte behöva välja! Men jag måste. Vi får se hur jag gör (himla intressant, eller hur?). Och sen har jag utvecklingssamtal imorgon också. JIPPIE! eller nått sånt..

Nej men nu ska jag plugga. Igen. Känns som det är det enda jag gör. Fast det kanske är så också? Sen var det några på konståkningen som undrade när videon när jag sjunger kommer upp. Och ja, den kommer. Jag ska bara komma på en låt och spela in den.. Aja, PUSS OCH HEJ, LEVERPASTEJ♥
(min super snygga frisyr från KM får stå för bilden)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback