Taggad !

Drar till fjällen på Lördag!! Shit va kul det ska bli alltså :) Blir en hel vecka med skidor och snowboard. Men haha, jag har inte åkt snowboard på 3 år.. Ska bli grymt att åka igen :) Och en gästbloggare ja.. det är 2 st som kanske kan, så ni får se vem det blir... Haha HEMLIS!
Idag innan träningen var jag hos Natalie med mamma och Mirra. Asta var också där ;) Vi spela massa bluffstopp (heter det så?) och aa, det va kul ;) Sen träning, vi hade Jessica för vår tränare flyttar, tror jag att det var :) Det gick bra, vi tränade på lite olika saker sådär. Sen kom jag hem för ca 45 minuter sedan.. Lalalalaaaa, nu ska jag skriva lite och senn blir det nog en film :) Kraam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback