Vi kör på det.

På sista tiden har jag fått en hel del nya läsare, vilket jag tycker är superkul :) Och alla kanske inte känner mig så bra så jag skriver en sån här "15 sanningar om mig" typ ;)
-När jag var liten var en en typisk "pojkflicka"
-Jag har prestationsångest
-Pga saker som hände när jag var liten så litar jag inte på nån till 100%
-Jag har världens underbaraste vänner
-Matte är mitt favoritämne i skolan
-Jag blir rastlös så
häääär lätt
-Mitt lägsta betyg i skolan är C
(hata engelska)
-Jag skriver vääääldigt ofta låtar
-Och jag har funderat mucket på att söka till
Lilla Melodifestivalen
-Jag har vridit armen ur led 2 gånger
-Jag skriver berättelser 24/7 i princip

-Jag har ridit sen jag var 5 år
-Jag skrattar väldigt mycket
-Jag snackar konstant
-Jag har ett ärr som går från tinningen till halva kinden som jag fick efter att jag varit i ett slagsmål i 3:an...

Aa, det var lite om mig, typ. Haha ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback